Fermis Játék

A fantázia világa!

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Honnan látogatják az oldalt
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
Terepasztalos stratégiai hadijáték könyvek (wargame)

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Szerep- és társasjáték könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 

 

 
Ingyen letölthető könyvek és újságok

A borítóra kattintva lehet letölteni a könyveket.

 

 

 

Partner oldalak

A szövegre kattintva lehet megtekinteni az oldalakat. 

Fermis Játék a facebookon

 

E-book Könyvház és Kiadó

 

123RF

Stock Photos from 123RF Stock Photos from 123RF

 

 
Társalgó
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Reklám

 

 

 

Előkészületben lévő könyvek

 

Mesélők Könyve

Hunnia 3

Arszon Világa 2

 

Megosztás

 
Reklám

Vámpírok és Vérfarkasok

 
Fórum
Fórumok : Fermis Játék Fórumok: 

Témák: Hozzászólás (Utolsó)
Hunnia példajáték

Három fő játszik. Egy kaland mester és két játékos. A karakterlap kitöltésével kezdenek. 1 játékos Hajdú megyét választotta. 2 játékos Arad megyét választotta első birtokként. A kezdeti 50 aranyat, 2000 lakost és a 3 várost beírják a karakterlapon a megfelelő mezőkbe. Mindegyik játékos választ megának államformát és vallást. 1 játékos az abszolút monarchiát választotta magának a vallás pedig a kereszténység. 2 játékos népköztársaságot hozott létre és az Ateista nézetett vallja. Mind a két játékos elnevezte a három városát tetszése szerint és ezeket is beírták a karakterlap megfelelő rovatába. Kidobják 6 oldalú dobókockával a birtok ÉP. 1 játékos 2 dobott így az ő birtok élet pontja 100 lett. A 2 játékos 4 dobott így az ő birtok élet pontja 200 lett. Ezek után mind a két játékos kidobja 6 oldalú dobókocka segítségével, hogy mi lesz a küldetésük a játékban. 1 játékos 3 dobot az ő küldetése: A munkanélküliség ne haladja meg az 50%-ot. Adó 30% legyen 2000 fő tajvani lakos. Érd el a 30 000 lakosság számot. Foglalj el 6 délvidéki megyét és 5 erdélyi megyét. A 2 játékos 5 dobott így az ő küldetése: Foglalj el 6 közép Magyarországi megyét és építs 10 gyárat. A munkanélküliség ne haladja meg az 50%-ot. Adó 40% legyen 2000 fő máltai lakos Érd el a 25 000 lakosság számot.

Kezdetét veszi a játék. 1 játékos elsőre 6 dobot így beléphet, az 1 mezőre ezen a mezőn szerencse kártyát kell húzni. A szerencse kártya tartalma: Születés + 2000 fő tehát az 1 játékos összlakosság száma 4000 fő lett. A 2 játékosnak nem sikerült 6-os dobni így ő még nem kezdheti a játékot. Az 1 játékos 4 dobott így az ötös mezőre lép. Itt kereskedni tud. Megnézi a gyártás és kereskedelem lapot és vásárol egy csirke farmot 3 aranyért. Egy farmon 100 ember dolgozik, így a munkanélküliek száma 3900 főre változik. A karakter lapon a gazdaság rovatba beírja a csirke farmot. A 2 játékoson a sor sikerült 6 dobnia, így az 1 mezőre léphet. A KM közli az 1 játékossal, hogy Tírísz nevű városát földrengés rázta meg. Az anyagi kár 5 arany. Az áldozatok száma pedig ötszáz fő (tehát az 1 játékos lakosság száma 3500 főre esik vissza). Az 1 játékoson a sor, 4 dob a kockával. Így a 9 számú mezőre lép, ahol kereskedni és fegyvert vásárolni tud. Vesz egy gépfegyveres századot 5 aranyért. (így a munkanélküliek száma 3300 főre változik, mivel száz ember dolgozik már a csirke farmon és most sorozott be száz embert katonának) így már kétszáz lakosának tudott munkát adni. A hadsereg aktuális ereje rovatba beírja a serege értékeit. TÉ: 20 VÉ: 40 ÉP: 10 a kereszténység + 20 VÉ módosított ad, tehát a hadsereg aktuális ereje: TÉ: 20 VÉ: 60 ÉP: 10. A 2 játékoson a sor. 2 dobot a kockával így a 3 számú mezőre lép. Itt szerencse kártyát kell húznia, illetve kereskedni és fegyvert vásárolni is tud. A szerencsekártya tartalma: Jutalom 5 kazak honvéd század csatlakozik hozzád.(tehát 500 embernek ezzel lett munkája. A hadsereg értéke 5 x TÉ: 30 VÉ: 40 ÉP: 10) A 2 játékos aktuális hadereje TÉ: 150 VÉ: 200 ÉP: 50. Plusz a vallásért járó módosító + 10 TÉ (ateista). Így a támadó érték 160–ra növekszik. 2 játékos kereskedni is akar, de ő egy olyan farmot akar csinálni ami, nem szerepel a gyártás és kereskedelem listán. Ő egy barnamedve farmot (ahol medvéket tenyésztenek majd) akar létrehozni. A KM közli vele, hogy próbát kell dobnia egy 6 oldalú dobó kockával. Ha 1-3 között dob, akkor idén nem építheti meg a medve farmot, ha 3-6 között dob, akkor igen. A játékos 5 dobott, így megépíthette a farmot ahol ismételten 100 ember dolgozik. A 2 játékos nem akar most mást csinálni így az 1 játékos következik. Az 1 játékos 6 dobot. A 15 mezőre lép és húz egy szerencse kártyát. A kártya tartalma: Fagykárok - 10 % termelés ebben az évben (ez azt jelenti, hogy minden bevételedből 10% le kell vonni). A KM megossza a legújabb híreket a játékosokkal. Bács – Bodrog, Torontál és Temes megye katonai szövetségre lépet egymással (ez ugye azt jelenti, hogy ha valamelyik játékos megtámadná az említett megyék egyikét, akkor a 3 birtok egyesült seregét kell legyőznie). A 2 játékos következik: 4 dobot a kockával. Így a 7 mezőre lép. Itt kereskedni lehet (ha akar). Nem tesz most semmit így az 1 játékoson a sor. A kockával 2 dobot így a 17 mezőre lép. Itt fegyvereket tudd vásárolni. Vessz 10 páncéltörő századot. Így újabb 1000 embernek munkát biztosítót. A hadsereg aktuális erejét össze kell adni az új értékekkel. Tehát: TÉ: 20 VÉ: 60 ÉP: 10. + 10x TÉ: 80 VÉ: 120 ÉP: 15 = TÉ: 820 VÉ: 1260 ÉP: 160 Hadat üzen Szerém megyének. Megnézi az ellenség ereje lapot és dob a kockával, 4 dobott az ellenség TÉ: 400 VÉ: 800 ÉP: 20. Mivel magasabb a támadó értéke 820, mint az ellenség védőértéke 800, így tudd sebzést dobni. 2db k6 kockával dob. 12 sikerült dobnia. Így az ellenség élet pontja 20–ról 8-ra esik. Az ellenfél nem tud sebezni, mert az ő támadó értéke alacsonyabb, mint az 1 játékos védő értéke. A játékos beírja a karakterlap megfelelő rovatába, hogy kivel áll háborúban. A 2 játékos következik. 4 dobot így 11 mezőre lép. Közli a KM, hogy kémközpontot akar létrehozni.(ahol kémeket tud majd képezni) Próbát kell dobnia k6 kockával. 6 sikerült dobni (tehát megtudja építeni azt, amit akart). A KM közli a játékossal hogy most egy k6 kockával dobja ki az épület építési költségét. Amennyit dob annyi aranyat kell fizetni. 2 dobot így 2 arany koronát fizet. Beírja az épületet az egyéb rovatban a karakter lapon. Az 1 játékos jön. Folytatja a támadást Szerém ellen. 2 k6 sebzést dob. 8 sikerül dobni így az ÉP 0 –ra eset. Sikerült elfoglalnia a megyét. Így már két saját birtokkal rendelkezik. Beírja a karakterlap Birtok nevű rovatába az, hogy Szerém. Majd dob a kockával 3 dobot így a 20 mezőre lép. Itt húz egy szerencse kártyát. A kártya tartalma: Jutalom + 10 Arany. Beírja a plusz összeget a karakter lapba. A 2 játékoson a sor. 3 dobott a kockával így a 14 mezőre lép. Közli a KM, hogy kémeket akar küldeni Békés megyébe, hogy katonai információt szerezzen.(tehát menyi az ellenség támadó és védő értéke) A KM közli vele, hogy a következő körben írásban fogja megkapni a jelentést arról, hogy a kémei milyen sikerrel jártak. (azért írásban, hogy a többi játékos értelem szerűen ne tudja, hogy a 2 játékos kémei milyen infókat szereztek meg). Ez ugye másra nem tartozik. Az 1 játékos következik. 3 dobott így a 23 mezőre lép. Arad megye a 2 játékos birtoka. 2 játékos a mindenkori vám összegét 5 arany koronában határozta meg.(tehát mindenkinek minden alkalommal, amikor 2 játékos bármelyik birtokára lép 5 aranyat kell fizetnie). 1 játékos ki is fizeti a vámot. Itt kereskedni lehet, de most nem szeretne venni vagy eladni semmit. 2 játékos következik. 6 dobot így a 19 mezőre lép. A KM átadja a jelentést Békés megyével kapcsolatban. Jelentés tartalma: TÉ: 8000 VÉ: 16000 ÉP: 200 Békés megye jelenleg nem áll katonai szövetségben más birtokokkal. 2 játékos hadereje még gyenge ezért most letesz Békés megye ellen irányuló katonai csapásról. Remélem eddig érthető volt a példa játék, ha bármi kérdésed lenne, a játékkal kapcsolatban-e-mailben tedd fel a kérdéseidet. Ugorjunk most egy kicsit az időben. Nézünk, meg mi történik minden év (kör) végén a játékban. A játék táblán a 70. mező az utolsó. Ha egy játékos áthalad Ung megyén véget ért számára egy kör. Így ki kell dobni az év végi termelést adót stb. Év végére 1 játékos rendelkezik például: 3db csirkefarm, 1db kamion gyár k10 kidobjuk most, hogy a gyárak farmok mennyit termeltek gyártottak stb. 1 csirkefarmra dobtál 5. 100 szorzót használunk, tehát eddig van 500 db csirkéd eladásra. 2 csirkefarm 7 = 700 db csirke 3 csirkefarm 2 = 200 db csirke. összesen van 1400 db csirkéd. Ezt beírod a karakterlapon a raktár rovatba. Kamiongyár dobtál 6. Ez azt jelenti, hogy 6 db kamionod van eladásra. Ezt is beírod a raktár rovatba. Az eladási árakat a gyártás és kereskedelem listán találod. Az adó mértéke a küldetésben szerepel. Jelen esetben az adó 30% 2db k10 kockával dobunk. Mindig a kisebb szem lesz a tízes helyi érték helyén a nagyobb pedig az egyes helyi érték helyén. Tehát ha 6 és 8 dobtál az = 68. 68 ezüst koronának a 30% kapod meg. A többi pénzt az á

1 (2016.08.20.)

 
Néhány hely ahol megtalálhatók a könyveim
 
Üdvözlés

 
Óra
 
Vendégek
Indulás: 2012-11-15
 
Szerepjáték könyvek
Megosztás

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Szerepjáték paródiák és első sorban gyerekeknek ajánlott könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 
Egyéb könyvek

A borítóra kattintva lehet megtekinteni a könyveket.

 

 
ADOBE ACROBAT READER letöltés

 

Adobe Acrobat Reader letöltés PDF formátumokhoz.

 

 

 

Stock Photos from 123RF Stock Photos from 123RF

 
Makett áruházak (ajánlás)
 

Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre,egyszer mindenkinek érdemes belenézni.Keress meg és én segítek értelmezni a csillagok állását!    *****    HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!